Løb gennemført:

mandag den 16. september 2024

Hjælp vil du være min sponsor ??

Sidder du måske og har overvejet at støtte en god sag eller et godt formål - kender du til følelsen af at rykke en grænse, lige gå den ekstra meter for noget du brænder for ?  

så læs med her ..

Jeg hedder Poul, er 33 år og på jagt efter nogle der vil støtte og hjælpe mig på min vej til at blive Danmarks bedste ultraløber på 100km & 100 miles ☺️ 

Jeg er ultraløber, startede i 2008 med at løbe og har løbet løb på distancer fra 100 til 200km+ løb siden 2015.. I 2023 besluttede jeg for at rykke mine grænser og videreudvikle mig til at blive Danmark's bedste ultraløber. Målet er ikke nået i endnu ☝.

I foråret i år, løb jeg mig til en 4. Plads samlet, guld i min aldersklasse til Danmarksmesterskabet på 100km med tiden 07:49:41 og kvalificerede mig til det danske Ultra landshold med den 20. hurtigste tid af en dansker nogensinde ☀️.

Så efter Danmarksmesterskabet på 100km, begyndte jeg at omlægge min kostvaner og tilrettelægge min styrketræning mere målrettet. Dette har så gjort, at jeg tabt 9 kg rent fedt og fået mere råstyrke 🤟🏻💪🏻. 

Det er en kæmpe stor ting for mig og nu har jeg så oveni fået chancen at komme med til VM i Indien. 

Denne rejse er dog selvfinansieret og her får jeg brug for hjælp .. måske din hjælp ?  

Her er et link til de løb jeg har løbet indtil videre:

https://statistik.d-u-v.org/getresultperson.php?runner=735237


Jeg har brug for støtte til: 

Økonomi til rejse ophold, forplejning,

Løbe udstyr, som sko, træningstøj overtøj til turen osv. Behandling ved skader eller andre problemer.


Hvad får du ud af det? Støtter en sportsgren i rivende udvikling, vi bliver flere og flere ultraløber på de lange ture.


Mulighed for at lave en donation👇🏼https://sponsor.me/PoulLundgrenRasmusse



Jeg kan tilbyde, at reklamere og bringe et budskab ud via mine sociale medier og jeg deltager også gerne i events hvor løb kunne tænkes at indgå -derudover er jeg åben for ideer og forslag.

Jeg håber, at I vil med på min spændende rejse, og jeg vil sætte pris på din støtte i form af et lille bidrag eller en simpel deling på social medier (Facebook, osv.). Jeg vil gøre mit bedste for at holde dig opdateret om min trænings proces og mine ups og downs på vejen til succes på Instagram.

Jeg kan fanges på: 

https://www.instagram.com/for_helvede_poul?igsh=Y3N3Z2lqZ2xtajFr

poullundgren@hotmail.com 

23 81 89 88 

Venlig hilsen 

Poul Lundgren Rasmussen 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar